Μήνυμα προς φάσκελα φέροντες αγανακτισμένους

Images

Εδώ και μερικές εβδομάδες έχετε συγκεντρωθεί στο Σύνταγμα και άλλες πόλεις της Ελλάδας και έχετε εκφράσει εντόνως αλλά και κατά κανόνα ειρηνικά την αγανάκτησή σας για την κατάσταση της χώρας μας.

Καθώς επιδείξατε έντονη επιθυμία να γιουχάρετε και γενικώς να αποδοκιμάσετε αυτούς που φταίνε για τη (χωρίς ελπίδα;) δοκιμασία στην οποία έχουμε υποβληθεί, επιτρέψτε μου να σας υποδείξω έναν ακόμη υπαίτιο: εμένα.

(ετοιμάστε τα φάσκελα)

Και εξηγούμαι:

Είμαι μισθωτός και μάλιστα μεταξύ των “προνομιούχων” για τους οποίους πρέπει να μπει ο Ιούλιος κάθε χρόνο προκειμένου να τελείωσουν να εργάζονται για το κράτος και να αρχίσουν πια να παράγουν για τον εαυτό τους (δηλαδή αποτελεσματικός φορολογικός συντελεστής περίπου 50%).  Έχω πληρώσει αμέτρητους φόρους ενώ παράλληλα έχω κάνει ελάχιστη χρήση δημοσίων πόρων αγοράζοντας π.χ. υπηρεσίες ιδιωτικής εκπαίδευσης και περίθαλψης. Και όμως φταίω για τη σημερινή κρίση.

Γιατί;

  • Για όλες τις φορές που δεν απαίτησα απόδειξη.
  • Για την αγορά της οικίας μου με βάση την αντικειμενική αξία, ενισχύοντας έμμεσα την αντίστοιχη φοροδιαφυγή.
  • Για όλες τις περιπτώσεις που διαπίστωσα ή/και ενίσχυσα τη διαφθορά και δεν την κατήγγειλα (πχ χρησιμοποιώντας “διεκπεραιωτή”)
  • Για κάθε φορά που δεν επέπληξα αυτούς που μόλυναν τους δημόσιους χώρους ή παραβίασαν τους νόμους και τα δικαιώματα των συμπολιτών τους (πχ στάθμευση ή οδήγηση στα πεζοδρόμια).
  • Γιατί παρόλο που ως οικονομολόγος αντελήφθηκα πολλές φορές τους κινδύνους από την άφρονα δημοσιονομική πολιτική και τον στραγγαλισμό της οικονομίας από το ολόενα και πιο μεγάλο κράτος, επέλεξα να περιοριστώ σε απλές διαπιστώσεις και δεν ενήργησα ως πολίτης.
  • Διότι ενίσχυσα με τα χρήματα μου (που είχαν προηγουμένως βαρέως φορολογηθεί) τα ανεξέλεγκτα και λαικίστικα ΜΜΕ.
  • Γιατί επέμεινα να στηρίζω με την ψήφο μου κόμματα που ενεργούσαν αποκλειστικά για το δικό τους, ιδιοτελές και όχι το εθνικό συμφέρον και πολιτικούς τους οποίους δεν θα προσλάμβανα με τίποτα ως υφιστάμενους.

Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους έχω μετανιώσει ή, ακριβέστερα, αισθάνομαι ντροπή στρέφοντας τις ανοιχτές παλάμες μου προς το πρόσωπό μου. Γιατί και εγώ είμαι υπαίτιος για την σημερινή κρίση.

Εσείς είστε;

One thought on “Μήνυμα προς φάσκελα φέροντες αγανακτισμένους

Leave a Reply

